Εκτύπωση

Διαδρομή 7

Διαδρομή: Χωριό - Ρούπας - παραλία Μοναστήρια - παραλία Σούφι

Βαθμός δυσκολίας: δύσκολη

Η διαδρομή ξεκινά από την άκρη του Χωριού, δεξιά από την εκκλησία του του Αγίου Ευσταθίου (πινακίδα, φωτο 23).

foto23 smaller

φωτο 23

Κατηφορίζουμε σε τσιμεντόδρομο αρχικά και μετά σε χωματόδρομο προς το ρέμα που ρέει στην κοιλάδα κάτω από το Χωριό.

Σε λίγο δεξιά σας βλέπετε ένα πέτρινο γεφύρι εξαιρετικής τεχνικής και εσείς συνεχίζετε στο καλογραμμένο καλντερίμι που περνάει δίπλα από καλύβια και καλλιέργειες μέσα σε μια υπέροχη κοιλάδα (φωτο 19) και καταλήγει σε χωματόδρομο με διακλαδώσεις.

foto19

φωτο 19

Στην πρώτη διακλάδωση ακολουθείτε τον αριστερό κλάδο, στη δεύτερη στρίβετε δεξιά, στην τρίτη στρίβετε αριστερά και ενώ ο χωματόδρομος συνεχίζεται, εσείς τον εγκαταλείπετε για να ανηφορίσετε σε καλντερίμι μέχρι να συναντήσετε 2-3 πέτρινακαλύβια και πάλι σε δρομάκι μέχρι τη θέση Ρούπας.

Εδώ φθάνει δρόμος από το διάσελο του Πέρου και εσείς τον ακολουθείτε προς τα δεξιά (κατηφορικά).

Είναι ένας φαρδύς χωματόδρομος με απότομη κλίση και νεροφαγώματα, και θέα προς την παραλία Μοναστήρια.

Στο τέλος του δρόμου βρίσκεται το ξωκλήσι της Παναγιάς Μοναστηριώτισσας.

Σε λίγο φθάνετε στη μεγάλη βορινή και αμμώδη παραλία Μοναστήρια και μπορείτε να κολυμπήσετε ή να συνεχίσετε την πεζοπορία μέχρι την επόμενη παραλία Σούφι.

foto12 smaller

Επιστροφή μπορεί να γίνει από τη διαδρομή 4

Πατήστε εδώ για να δείτε το τμήμα του χάρτη με τη διαδρομή