Εκτύπωση

Μονοπάτι 7

Διαδρομή: ΧΩΡΙΟ – ΚΟΡΑΚΙΕΣ – ΡΟΥΠΑΣ – ΠΑΡΑΛΙΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ – ΟΡΜΟΣ ΣΟΥΦΙ

Συνολικό μήκος διαδρομής: 4,7 χλμ.

Το πρώτο τμήμα του μονοπατιού είναι δρόμος και ξεκινά από το Χωριό, περνά από τον ΟΤΕ, στρίβει δεξιά κατηφορικά λίγο μετά από το εκκλησάκι του Αγίου Ευσταθίου, ακολουθείτε το πολύ καλά διατηρημένο καλντερίμι που περνάει από καλλιεργημένους ελαιώνες σε αναβαθμίδες και με όμορφες ξερολιθιές και δεν έχει σήμανση.

Σε λίγο δεξιά σας βλέπετε ένα πέτρινο γεφύρι εξαιρετικής τεχνικής και εσείς συνεχίζετε στο καλντερίμι το οποίο σε λίγο ενώνεται με χωματόδρομο και με διασταυρώσεις. Στην πρώτη διακλάδωση στρίβετε αριστερά, στη δεύτερη στρίβετε δεξιά, στην τρίτη στρίβετε αριστερά και ενώ ο χωματόδρομος συνεχίζεται, εσείς τον εγκαταλείπετε στη θέση Κορακιές όπου ανηφορίζετε σε τμήμα καλντεριμιού που σώθηκε από την ...οδόστρωση. Ανηφορίζετε αυτό το καλντερίμι μέχρι να συναντήσετε 2-3 πέτρινα χαλάσματα και ξανά χωματόδρομο στη θέση Ρούπας. Από εκεί, ακολουθείτε δεξιά το φαρδύ χωματόδρομο με τη μεγάλη απότομη κλίση και τα φαινόμενα έντονων νεροσυρμών και τη θέα προς την παραλία Μοναστήρια. Στο τέλος του δρόμου υπάρχει η Παναγιά η Μοναστηριώτισσα όπου μπορείτε να ξεκουραστείτε και να επισκεφτείτε το πάντα ανοιχτό ξωκλήσι, απομεινάρι μεγαλύτερου συμπλέγματος μοναστηριών που χάθηκαν με το πέρασμα του χρόνου. Φτάνετε στη μεγάλη βορινή και αμμώδη παραλία Μοναστήρια και μπορείτε να κολυμπήσετε ή να συνεχίσετε την πεζοπορία μέχρι το άλλο άκρο της όπου από την άκρη του βράχου θα βρείτε τη σήμανση αριθμός 4 για το μονοπάτι προς τον όρμο Σούφι. Αν την ακολουθήσετε θα ανηφορήσετε στο μονοπάτι που διακρίνεται πάνω στο βράχο και μετά από 15΄θα καταλήξετε στον υπέροχο και πολύ καλά προφυλαγμένο από όλους τους ανέμους, όρμο Σούφι. Στην παραλία υπάρχουν πολλά αλμυρίκια για σκιά και δύο βαρκόσπιτα.

Αριθμός σήμανσης: 6, Συνολικό μήκος διαδρομής: 4,7 χλμ.